Independent Distributor of Herbalife

Independent Distributor of Herbalife

Wednesday 14 November 2012

Kisah Kami Dengan Herbalife

Nak tau macam mana ceritanye kami mula dengan Herbalife.Cuba baca kat bawah ni...Mesti korang hairan kenapa aku letak pic kahwin kan?Sebab kami mula Herbalife ni selepas kahwin.Asalnya sebab aku masa nk wat baju nikah makcik yg tukang buat baju tegur pasal perut aku,so buatla design yg leh cover sikit bahagian perut tu.Masa hari persandingan x de la nampak buncit dan gemuk.nak kata aku ni gemuk sgt x la.Hanya naik 5kg dari berat ideal.berat aku masa kahwin tu 50 kg.Bile tgk balik pic kahwin aku mmg nampak muka dan perut berisi sikit.Suami aku lak maintain je berat die.Jelousnye aku.

Nak dijadikan cerita 2 minggu lepas kahwin aku demam.Pegi klinik doktor tanye aku "Awak mengandung ke?".Aku terperanjat dengan pertanyaan doktor.Baru aku terperasan yg perut aku mmg nampak besar macam org mengandung.Malunye aku waktu tu...:)

Esoknya tanpa buang masa aku terus tanye Kak Zunita(Coach aku sekarang) apa product yg boleh kurangkan berat,elak migrain dan tambah kalsium dalam badan aku.Dia pun suggestkan aku amik product Herbalife.Maka bermulalah hidup aku dengan Herbalife.Husband pulak hanya amalkan tea mix saja.Katanya sebab x biasa dengan  product yg ade kena mengena dengan susu.

Sebulan aku amik Herbalife mmg ade kesan,aku dh x letih dan mengantuk lg,malah bertambah aktif.Tapi ape yg menariknya aku nk kongsi satu cerita dengan korang,berlaku masa aku ikut husband pergi tegok bola kat Stadium Hang Jebat.Dah la hujan,banyak kali salah masuk pintu stadium.bayangkanlah,tangga sikit punya banyak...turun naik2 tangga.Yg herannya aku x MENGAH dan PENAT...husband aku pulak yg termengah2.Inilah kesan Herbalife yg pertama aku rasa sepanjang hidup aku...Nak tahu lg cerita dari aku,nantikan update dari aku ye.

No comments:

Post a Comment